Thursday, May 28, 2009

merajok!

"angah..jangan la kacau intan tu..dia kan nak SPM tahun ni..jangan bagi dia stress sangat.."
WHHAAATT??!!! Bila masa aku kacau dia! Aku suruh dia basuh pinggan je..minah tu stress? haram jadah laa..cakap phone dengan Jonathan menangis-nangis..pastu aku pulak yang kena!! Mintak maaf laa..aku tade masa nak kacau-kacau orang..dulu ye la..mummy kata aku suka cari pasal. Itu dulu. Apasal dia nak SPM orang lain kena jaga perasaan dia..hati dia..orang lain punya hati tayah di jaga?Padahal dia mana taw apa-apa..sibuk dengan dunia dia sendiri..bila orang tego die melantun!
Kenapa masa aku SPM dulu tade orang nak jaga hati dan perasaan aku? tade orang yang akan kena marah kalau kacau aku? kalau aku cakap ini tak adil..tak boleh..aku dah mula rasa di abaikan........

9 comments:

Anonymous said...

amma. jangan majok. aku kan ada. nanti kita chill ok sabtu ni.
lebiu

[bestfen kau]

eres said...

sbr la ma..

bdk zmn skg mmg cmtu..

phm sgt da..

igt pesan atuk..

sabar.. sabar.. sabar..

:))

.supertitans. said...

bestfren: kie chilling hari ahad
laa..!! hehehe~

atuk: sabarlah ni wahai atukk..tapi
saket!

h u d a a s y i k i n said...

saba ma..
walaupon sakit..
aku pon ngah melalui era itu..
bile la dak2 ni nk abis skolah tah?
huhu..

Anonymous said...

ohh. tuh lah aku lupa. semalam lepas dah submit baru prasan. tapi malas nak repair. hehe

see u on sunday! tayah majok ok!

[bestfren kau]

.supertitans. said...

huda: budak skolah zaman skarang MANJA!!heheheh~

bestfren: bubur ayam td smlm tak sedap..naget dah abes?hehahehahea

.supertitans. said...

dah "td".."smlm" lagi..ape aku merepek tu..haha!

.supertitans. said...

dah "td".."smlm" lagi..ape aku merepek tu..haha!

Anonymous said...

haha. naget tuh. kita kan makan jumaat kan. sampai sabtu pun tak luak. takde sapa nak makan. huahuahua.

see u esok. wehee ;))

[bestfren kau]