Friday, May 8, 2009

haa..haa..dan haa..

finally..habis jugak presentation untuk project aku tu..yang julung-julung kalinya di present kan..nervous nak present punya pasal lain macam kali ni..tak macam presentation yang selalu kami buat untuk subject lain..antara tanda-tanda nya:
1)mulut tak berhenti membebel (cakap merapu)
2)tak bley duduk diam (pusing sana..pusing sini)
3) keluar masuk toilet 2-3 kali.(lancar pulak sistem kumbahan)
4)asek sengeh-sengeh macam kerang wangi.


sampai satu tahap..member sound.."ko aphal? cam nak beranak dah aku nengok" (die org johor) "tenang je.." agaknya nak pergi interview kerja ada lagi ke simptom-simptom camtu jadi kat aku lagi....


aku rasa dah cukup bertungkus lumus dah kami usahakan project wing-in-ground effect ni..cuma tak apply kan dia untuk jadi aircraft betul je..tak cukup lagi ke? "Mr.Basim..you didn't know what exactly we're working on..you just dont understand our scope..and your scope COMPLETELY DIFFERENT from ours,sir!"


ada ke suruh doktor buat surgery dalam aircraft..ada ke rakyat malaysia yang tinggi dia sampai 2.3meter..suka hati kau lahh..yang penting Prof ayah din dah kata.. "dia taktaw ape kite buat tu.." lega aku dengar..

dan aku masih dengan perasan yang mahu.."haa..haa..haa..haa..dan haa.." setiap hari

No comments: