Saturday, January 3, 2009

wajib bagi JOMBLO'ERS

thanx to iput & oyas..aku tak kenal kalian..tapi buku kalian best bangat!!
jatuh cinta! ada yang kate hebatnya seperti jantung mau tecabut. rasanya semanis madu, kadang-kadang masam cam asam boi tuh. ada yang kate cinta tu buta.entah version mane yang betul, tapi sepastinye, buat yang sedang mengalami, jatuh cinta itu pengalaman yang menakjubkan..am i right??
biasanya, orang-orang yang terkena penangan jatuh cinta, ade simptom-simptom umum: suka senyum sorang-sorang, melompat bila phone ringing. biasanya, orang-orang yang demikian keadaannya selalu buat hal-hal pelik. dengan erti kata lain, mereka ANEH!!
peringatan: cinta dapat menjangkiti sesiapa je. tak pandang jarak, usia, warna kulit maupun jenis seksualiti. tak ada sesiapapun yang kebal dengan jatuh cinta.
akhir kata..mari jangkiti dunia dengan penyakit CINTA!!

kumbang : aku suka coklat.
bunga : aku tak suka coklat, tapi aku suka candies
kumbang : aku tak suka candies
bunga : tapi kamu suka tengok konsert kan..?
kumbang : aku suka tengok match football sebenranya...
bunga : aku tak suka football
kumbang : aku tak suka konsert
bunga & kumbang : bagaimana dengan berenang?? (serentak)
kumbang : aku tak pandai berenang...
bunga : ehh, aku juga...
kumbang : kalau begitu, kamu pasti tidak suka aku.....
bunga : kamu juga pasti tak suka aku....
kumbang & bunga : kalau begitu kita sepadan!!!!
~bahagia mereka~




No comments: