Monday, January 12, 2009

happy birthday!!

phewww..its 22!! alhamdulillah..dah sampai tahun yang ke-22 aku hidup. banyak yang aku belajar..tapi masih belum cukup..nekad aku kali ni..aku nak terus kan ape yang tertangguh dulu. tebiat-tebiat lama akan dikurangkan. masa tak pernah panjang. tak pernah tunggu aku. aku yang kena kejar masa..

aku dah mula rase hilang arah..mula rase hilang f
ocus. semangat dah kurang.. aku tak tau kenapa..mana aku nak cari arah aku kembali..mana aku nak kumpul focus-focus ku yang dah hilang tuh..mana semangat yang nak ku kaut..

aku dah janji dengan mummy n daddy..benda-benda lama
jangan diulang. penah diorang pesan, second chnace must be given. tapi bukan kepada yang satu tuh..aku nak balik rumah!! aku penat duduk rumah sewa ni..aku rindu mummy, daddy, akak, intan, doddy..semua nyaaa!!
sebab aku percaya..semua yang hilang tu..semua

yang berkurangan tu..ada kat rumah aku..!

ni gamba masa raya 2007. gamba family yang ada setakat ni. raya 2008 gamba tak cantik..hihihi..i miss u guys! even dengan akak kureng becakap, dengan intan selalu gaduh, dengan doddy aku selalu bully, dengan mummy aku suke merapu..and dengan daddy aku malas nak dengar dia membebel..huhuu..in whtever condition..u guys complete me!












No comments: