Friday, January 9, 2009

phewww~

dah bulan january! cepatnye..dah 2009!! lagi la sangat-sangat terasa masa tu cepat je berlalu..hari ke duabelas bulan january ni betambah la umur aku..adoii..!! dah tua ke?? kadang-kadang aku terfikir..seswai ke umur aku ni dengan perangai aku. mummy daddy kate perangai aku macam budak kecik! ade ke patot..

sem baru pun dah start. adehh..haru pale otakk!! study planning pun dah beterabur. kena extend plak..!! kawan-kawan seiringan dari 1st year pun dah beterabur..subject-subject pun dah makin killing...lemah semangat bile tengok balik study palnning aku..walaupun 2010 kira dah final year, nak mengharungi ke 2010 tu.......adooiiiiyaiii...!!!

sem ni jugak la aku kena buat project aircraft tuh..masa tengok tajuk aircraft tu kemain excited aku! bila prof bagi buku-buku dia yang gila punya tebal pasal aircraft and suruh aku study tuh..mengucap panjang aku! padan muka aku!!! nak sangat join group aircraft..aku fikir-fikir..takpe laa..ni la aku punya chance nak discover aku punya interest.

bulan january ni jugak la aku kena settle kan pasal dinner nak pegi gunung kinabalu tuh. busy la aku bulan ni..training fitness lagi..malam-malam meeting.. project tak bley tinggal..ade lagi satu! prodcut design punya project! rear suspension..!!awal-awal tahun 2009 ni..agak nye aku dah takde rupa orang yang bernama amalina~

No comments: