Tuesday, December 30, 2008

beralih arah dari timur ke barat

"satu muharam detik permulaan"

salam maal hijrah!!!
seriously..aku kene berubah..takkan setakat berubah dari yang buruk ke lebih baik je. lebih dari tu ok! ape yang nak diubah? aku pun tak sure..yang sure, jangan malas-malas lagi..aku tak malas pun (KOT) tapi dah tebiat suke tangguh kan kerja..padan muka!! last minute baru nak terhegeh-hegeh!
dah seminggu jugak aku pendam perasaan..rahsia laa actually. and aku tak tentu arah bile aku simpan rahsia tuh lama-lama. aku ni plak jenis suke becerita. lagi-lagi dengan mummy. kali ni memang perit nak simpan lama-lama.. aku jadi bengong bile kenang kan rahsia aku yang satu ni..esok luse akan ku luah kan jugak!! dah nekad ni.. apa nak jadi, jadi la..kena marah pun aku tahan jer..kena halau? mampus la aku!! nak pegi mane?? aku redha semua nye..tawakkal je la..
tapi aku takuttttt,,,

No comments: