Thursday, December 4, 2008

senyummmmm jerrr :)

pagi tadi baca paper pasal wook and her husband nan.. wook who is 106 years old-gile aa beb! and her husband is 37 camtu laa..hebat tak hebat kan..umo 106 thn pun still boleh ade husband lagi..muda plak tuhh!! waahhh..gile respect aa.-asal ehh suke betol gune pekataan "gile". mummy aku marah taw..die kate nnt gile kang- tapi aku still using it in my routine words.huhu..sorry mummy~ btw, pasal wook n her husband tuh..still sayang2 lagi tuh..laki die tu ade feeling lagi kat orang yg die bley panggil nenek..aku rase cam dh pangkat moyang jer.
wook tuh..even dh 106 tahun, die tade saket pape.tu yang buat aku seprais tuh! orang skank nie..umo baru belas2 pun dah macam2 saket nye..baby baru lahir pun banyak jugak saket. wook tu banyak gak ehh petua die..siap ade yg die bagi tu..mandi 41kali dengan 41 kali gayungan..haa betol ke gayungan tuh..bantai saja laa...ape cuba aku sampai kan kat sini..orang tua pun ade perasaan nak kawen..bukan orang tua laa..kasar sgt plak..golongan veteran laa senang cakap. aku yang muda belia ni lagi laa..xcited kemain lagi!! semua aku dah plan..nak pelamin camni2..baju nak kale ape..pendek kata semua aa! satu je takde lagi..pengantin laki..ahahha..date pn aku dah set kan..haaa..jangan main2 uu..orang dengar ni mesti kata aku gatal.. tapi dh menginjak ke umo 20-an ni..mesti ade napesu camtu..nak kawen! pulak aku dengar lately ni..clsmate masa form 3 n form 4 nak kawen dah..adoii..aku plak yang xcited dengar kabar gumbira tu..lagi2 bakal hasben die tuh..clsmt aku jugak! n diorang memang kapel since skolah lagi..panjang ehh jodoh diorang..jodoh ni, entah2 depan mata je..aku je tak nampak..buat2 tak nampak ke aku pun tak sure la..takot plak bila pikir pasal jodoh ni. kalau dapat yang bukan yang macam kite nak, hancur la harapan musnah la impian. tapi tu semua kerja ALLAH..kite terima seadanya..sebagai hadiah or sebagai ujian.

No comments: