Wednesday, December 3, 2008

keyboard ni jahanam!

semakin tak paham..asal ehh aku bkenan betol dengan blogging neh..seronok baca entries orang..
tu pasalnye nak buat blog jugak! dah pukul 1.15 pagi ni..separa pagi separa malam..baru telintas nak register n so on,,tah pape plak rase..tapi still a trillion thnx tu aizzah coz introduce me to this menatang blog nieh..hihihi,,tak cukup trilion..nnt aku aku bwk blk batu dr KK..bkn kuala kangsar but kota kinabalu.
hihi..janji nk buat cincin kann..ape sebenarnye nk story morry dalam blog ni pun tak brapa nak sure. kang aku post aku punye collection of poems..poyorono plak..menunjuk kan i'm part of the jiwangness comunity..eceyh! tah la..any idea..will post on laterr..since semester yang baru ended on last wednesday (november,26th) aku dah tak bley tido awal..susah nak tido pulak..ade ciri-ciri kena serangan insomnia kah saya?? adoii laa..pening aa begini..dulu tido lambat sebab siap kan asgmnt, tak pun project yang sekian lama semakin betangguh,,tapi sebernarnye tak..kenkadang je tido lambat tu..most of time main game..lagi2 game chuzzle tuh..kekadang main monopoly..lawan dengan aida!huhuhu..sampai sekarang tak abes2 lawan nye..tah bile laa nak abeh..
suka sangat tangguh kerja..until at one time..aku tak dapat tido seharian..padan muka aku!
memang tak leh resist laa tangguh kan kerja..dah macam2 cara try tak nak bagi kerja t'tangguh. lekat pot-it kat cermin..tulis dalam organizer. pesan kat kawan2 ingat kan pasal asgmnt n wht so eva..tapi still tak jalan..so how?

No comments: