Sunday, March 29, 2009

daddy and daughter borak2.. =)

ermm..rasa macam dah lama tak borak-borak dengan daddy..mean like ussual..
tapi dulu..zaman sekolah-sekolah..aku malas sekali dengar daddy membebel.. once dia bukak mulut..buat aku rasa hectic yang amat sangat..sebab dia boleh membebel for an hour!! maybe zaman dulu jiwa tengah memberontak..aicehh~ ayat nak macam buku motivasi jer..huhuhu..tapi tu dulu..and now..everything yang daddy cakap..semua tu meaningful..haaa..mula la nak sentimental jiwa ni..and..i didn't notice since when..daddy kalau marah.. actually tak marah but more to advising..air mata mula bertakung..and start meleleh bila aku dah toleh dari muka daddy and on the way pergi bilik..adusss!! sentimental betul la amalina nieh!!! nampak sangat aku ni bersalah bila di nasihat begitu..
borak-borak dengan daddy pasal nak practical ni la..daddy pesan..kerja elok-elok.. how good our position..dont forget kita punya akar. and one more thing daddy selalu sebut.."daddy bagi pancing..ikan tu pancing la sendiri..kalau bagi ikan nanti u tinggal makan je..mana boleh hidup macam tu.."
nak memcari tempat practical ni..seksa rasanya..lagi zaman tengah gawat ni.. sape je nak amik org kerja..pening la kepala.....
masa aku bagitaw kat MAS ada amik trainee..beriya daddy suruh pergi..dia kata jauh takpe..asik nak dekat rumah je..tak bekembang otak nanti..pastu kata klaw practical yang more to technical work ni senang nanti...dah lama skit daddy tambah lagi.."nanti boleh la mummy n daddy dapat tiket flight free.."
adeehhhhhhh!!!!

3 comments:

Anonymous said...

marah bkn benci..

tapi nasihat...

kelak dh besa apa

yg org tua ckp

smuanya btul..

fikir-fikirkan lah..

p/s:adik nnt jgn lupa bg aku tiket free ek.. hahahhaha...


-eres-

.supertitans. said...

ahakahakahakahakahak!!
erma!!
panjang lebar bebenor le teman cmnt tuh!
thanx beb~
insya allah klaw rezeki aku ada kat sana..kita pergi jalan2 ramai2.. aku bg tikeT..KLAW dapat..ku bilang KLAW..KLAW..!!

ERES said...

x kira la..

dpt ke x..

tapi kompem dapat...

aku tuntut beb

tiket tu..

hahahhah...