Sunday, August 29, 2010

perangai tu baik sikit

maka, perang sejuk beku pun bermula..
takda la perang sangat.
tiba-tiba je makhluk tu nak terasa hati. aku pelik la.
takde sesiapa pun yang telah menyakiti hati beliau. sepanjang kami bersama tempoh hari, takda pun yang mengeluarkan isu-isu yang sepatutnya boleh dibangkitkan tapi tak nak sebut jer..dan masing-masing tak nak mengeruh kan keadaan.
tapi itulah..benda-benda kecil pun telah menjadi isu provokasi pada hemat beliau.


berhenti sekejap....








entah la anak Encik S yang seorang ni.aku doakan beliau segera mendapat rahmat. semoga beliau menyedari akan perbuatan nya yang seakan-akan mengaibkan orang dan pada masa sama mengaibkan diri sendiri. semogo beliau menemukan jalan kebahagian untuk hari esok.semoga dia menyedari hidup di dunia ini bukan hati dan perasaan diri sendiri yang patut di jaga. hati dan perasaan orang macam mana pulak?
wallahu'alam..

2 comments:

Fatia said...

wee saya suka entry awak, awak harus menulis selalu, ada bakat tau !!

.supertitans. said...

aishhh..ni buat sy malu nieh.. makin ter exposed pulak blog saya. HAHHAHAHAHA~