Tuesday, January 12, 2010

selamat harijadi amalina!!!

dah 23 tahun dah umur aku ni..
masa aku kat PLKN dulu..(aku ni ex-wirawati taw!!) cikgu nora tu cakap..umur tu sekadar nombor je..yang penting diri kita ni..

aku suka istilah "BELUM TUA..TAPI DAH MATURED.."
sesetengah orang kata.."life begin at 40"
tapi yg umur 40 pun kadang-kadang lagaknya macam 14tahun..
entah laa.dunia..dunia..

doa aku untuk umur tahun ni..

semoga panjang kan lah umur aku untuk terus menikmati nikmat2 yang belum dinikmati..
semoga kejayaan akan sentiasa bersama aku..
semoga rezki tu murah sentiasa..
semoga apa yang di impikan termakbul..
semoga beseri sentiasa..hihihi
semoga sihat tubuh badan..takde penyakit mudarat..
semoga sihat akal fikiran
semoga dirahmati ALLAH Taala sentiasa..
semoga diberi petunjuk dan hidayah..
semoga ditetapkan iman..dan di kuat kan semangat..
semoga berubah diri dari kurang baik kepada lebih baik
dengan izin NYA insya allah

amin ya rabbana alamiiinnnn~




tiup lilin sikittt....ngeheheh!

No comments: