Friday, July 10, 2009

mimpi-mimpi indah

bangun tido je..aku mengucap panjang!
gilaaa!
aku rasa dah kerap sangat mimpi yang sama..dalam seminggu, sekurang-kurangnya sekali mimpi benda sama.
sebelum tido dah basuh kaki..
sebelum lelap mata..dah baca doa..
klaw dah selalu sangat..bukan indah lagi mimpi ni..
buat aku takot! seram! bedebar-debar!
orang kata..mimpi tu mainan syaitan..tapi klaw dah kerap macamni..
aku try jugak google
ni hasil nya..


Perkawinan

Jika anda bermimpi berada dalam satu perkawinan atau anda mengiringi pengantin, bermakna sahabat anda tidak akan terlepas dalam pergaulan sehari-hari ia juga akan memberi pertolongan kepada anda. Dan jika anda sendiri yang mimpi kawin, bersirat keberuntungan akan tiba.

haha! memang aku mimpi pasal kahwin..dan banyak kali jugak!
nak buat macam mana?
aku buat andaian sendiri..ada orang dalam rumah ni nak kahwin..
ada 2 orang je layak..
mustahil aku!
akak pun belum..tah-tah dia..umur dah lanjut tu.
abang faiz SANGAT lambat masuk pinang akak laa!
cepat la bro! lambat-lambat..rugiiiii..ngeeeheheheheheh!



ehem-ehem: buleh pecaya ke tafsir-tafsir mimpi tu?

No comments: