Saturday, July 18, 2009

ada aku kisah?

satu petang di pejabat pos carrefour wangsa maju...

"kak, saya nak pakai courier macam mana ehh?"

"hah??apa tu?"

"ala..courier..courier (aku sebut ku-ri-yer..ayah aku sebut korea) yang macam pos laju tuu.."

"insurans ke dik??"
dia ingat kurnia insurans kot..aku salah sebut atau dia salah dengar?

aku rasa nak pengsan dah kat sana..kerja pejabat pos..ku-ri-yer pun tak tahu..

sebenarnya aku kena sebut "nak pos laju macam mana"
silap aku jugak..

tapi kerja pejabat pos tak kan tak tahu courier!
suka hati lah!

1 comment:

aslina said...

len kali cube ko sebut "penghantaran barang menggunakan pos laju"

confirm dier faham. pastu dier pun akan sebut "korea keee..." macam ayah ko.

caye lah. mesti boleh. haha