Sunday, June 28, 2009

suka suki senang riang

waahhhhh!!! dah lama rasanya tak update entri-entri baru..
asik baca orang punya je..hari tu..hari-hari lepas..aku sungguh ketandusan idea.
dah kate duk rumah setelah sekian bulan nya..aktiviti aku sungguh terhad..tapi sejak minggu lpeas..aku dah kena mula berjogging selepas kenaikan berat badan yang mendadak..adoyyaii..!! alhamdulillah..aku berjaya menyelang-nyeli kan berjogging kat taman tepi rumah dengan daki bukit telekom seksyen 4 yang aku daki 2round skali..

tapi sejak kejadian ribut yang jadi kat KL minggu lepas..banyak jugak pokok-pokok ranap kat bukit tu..dan..sejak tu jugak laa..baru aku taw..kat bukit tu ada beruk.. lepas je ribut tu..esok nye..aku pergi la daki bukit tu..nampak pulak beruk 2ekor. sumpah aku takot! dah la aku sorang-sorang..ramai je orang lain yang daki bukit jugak..aku sorang-sorang maknanya aku tade kawan laa..hari tu jugak la aku daki bukit tu satu setengah round je..takut dengan beruk punya pasal..sekali beruk tu terkam aku ke kejar aku ke camne? dah la atas bukit..
dan sekarang buat aku terpikir-pikir..nak pegi daki bukit lagi ke tak..


No comments: